Rekapitulacija proteklih 12 mjeseci pokazuje nam smjer kojim, kao organizacija i pojedinci unutar iste, želimo ići u godinama pred nama.
NOVI SKINTEGRA PROIZVODI
U lipnju 2021. predstavljamo VOLCANICU - glinenu masku koja spaja naprednu njegu i ritual opuštanja za masnu kožu sklonu aknama kojoj je potrebno umirenje i pročišćavanje pora.
Krajem godine stiže SKORPIO - supertorba za kozmetiku kojom zahvaljujemo našim lojalnim korisnicima za vjernost i kupcima nudimo više od klasične kozmetičke torbe. Fleksibilnost ovog minimalističkog komada čini ga pogodnim za korištenje u funkciji klasične torbe za nošenje na ramenu ili preko tijela.
Nedugo zatim, plavoj liniji za hidrataciju kože pridružujemo CICA-CERA kremu - formulaciju koja spaja ceramide, CICA kompleks i sastojke prebiotičkog djelovanja. Brzoupijajuća, hranjiva tekstura sprječava isušivanje kože i umiruje iritacije te pruža svakodnevnu potporu koži koja koristi kiseline ili retinoide.
SKINTEGRA KAO DRUŠTVENO ODGOVORAN BREND
Ponosni smo što 4. godinu za redom poslujemo s naglašenim društveno odgovornim ponašanjem usmjerenim prema najranjivijim članovima naše zajednice.
Izvršili smo tradicionalnu novčanu donaciju koja nakon 4 godine doseže ukupan iznos od 280.000 kn. Dodatnom donacijom 50 kg naših proizvoda i prigodnom kampanjom pružamo podršku udrugama za zaštitu životinja i štićenicama Sigurnih kuća diljem Hrvatske.
Skintegrina kampanja za podizanje svijesti o društvenim problemima
Uljni čistač Atomic u studenom postaje Atomica kako bismo dostojanstveno obilježili 25.11. - Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama, i podigli svijest o ovoj teškoj i osjetljivoj socijalnoj temi.
Skintegra kao predvodnik edukacije o njezi kože
U lipnju predstavljamo edukativnu platformu HUMAN35 koja na jednom mjestu okuplja sve bitne činjenice o koži, najvećem organu kojemu je glavna uloga barijerna funkcija - često zanemarena u svijetu ljepote.
U kolovozu pak pružamo mogućnost korisnicima da ostvare jedinstveno SK iskustvo. SK ANALIZA nudi personalizirani pristup slaganju skincare rutine za potrebe svake individue pokrivajući različite problematike kao što su: akne, hiperpigmentacije, znakovi starenja, osjetljivost, dermatoze poput rozaceje, seboreje i drugih.
Uz novu platformu, korisnici i dalje imaju mogućnost stručnog i individualnog savjetovanja putem naših društvenih mreža.
PRIZNANJE HRVATSKIH DERMATOLOGA I KLIJENATA
Svibanj nam uljepšava vijest da smo se, na temelju stavova korisnika, pronašli visoko na ljestvici TOP BREND FRENDOVA, Lider Media.
U lipnju stiže priznanje struke - portal Estetica u suradnji s uglednim hrvatskim dermatolozima nam dodjeljuje nagradu ESTETICA PREMIUM PRODUCT 2021. za čak 2 naša proizvoda.
AMPHIBIAN je slavio u kategoriji: NAJBOLJI ČISTAČ ZA LICE I SKIDANJE MAKE-UPA ZA PROBLEMATIČNU KOŽU.
INFRARED je odnio pobjedu u kategoriji: NAJBOLJI PROIZVOD PROTIV ROZACEJE.
CLARION u prosincu, zahvaljujući glasovima korisnika, osvaja nagradu Value4Money, portala miss7. Kategorija u kojoj Clarion ostvaruje priznanje je: Najbolja posebna njega za lice.
Svim našim čitateljima i korisnicima ovim putem želimo sve najbolje u 2022. godini. Mi smo spremni za nove izazove.