Iza brendova Skintegra i Skinlick stoji mala, ali brzorastuća hrvatska obiteljska tvrtka Creaticon.
Tvrtka Creaticon osnovana je 2014. godine, a u lipnju 2017. godine na tržište smo lansirali prve proizvode kozmetičke linije Skintegra.
Laboratorijski razvoj, dizajn proizvoda, industrijska proizvodnja – od početne do krajnje točke, sve se odvija u Hrvatskoj od samih početaka tvrtke.
Posljednjih sedam godina fokusirali smo se na širenje distributivne mreže diljem Europe te je zahvaljujući rastućoj potražnji potkraj 2022. godine lansiran komplementaran asortiman Skinlicka, još jednog brenda koji je brzo stekao popularnost u Hrvatskoj, ali i Europi.
Izvozimo na tržište EU-a i regije, a najvažnija su tržišta na kojima se prodaju naši proizvodi, a koja imaju velik potencijal i na kojima su ti proizvodi iznimno dobro prihvaćeni, poput Njemačke, Španjolske, Portugala i Švedske.
Važno nam je i da su svi naši proizvodi formulirani 100% veganski i cruelty free, a ujedno je i većina proizvoda reciklabilna.
Proizvodni pogon nove generacije
Krajem 2023. otvorili smo svoj vlastiti proizvodni pogon koji je u vrijednosti više od tri milijuna eura, čime povećavamo vlastite proizvodne kapacitete i udovoljavamo sve većim zahtjevima tržišta.
Napredna tehnologija
Pogon je dom suvremenih laboratorijskih prostora, napredne opreme i uređaja te najnovijih tehnologija u kozmetičkoj industriji – proizvodeći pritom proizvode naša dva brenda: Skintegra i Skinlick.
Opremljen je najnovijom tehnologijom na tržištu u domeni kozmetičke djelatnosti, što značajno utječe na konačnu kvalitetu proizvodnje odnosno kvalitetu krajnjeg proizvoda.
Ulaganje u zajednicu
Novi pogon sagrađen je prema pravilima GMP-a (dobre proizvođačke prakse), a ulaganje u ulaganjem u ovaj proizvodni pogon otvorili smo nova radna mjesta.
Društveno odgovorno poslovanje
Od samih početaka težimo inovaciji i kvaliteti, a istovremeno snažno se posvećujemo društvenoj odgovornosti i podršci zajednici. Donacije sigurnim ženskim kućama, skloništima za napuštene životinje te ekološki osviještena praksa dio su misije brendova i od njih nećemo odustajati niti u budućnosti.