Pridruži se timu

Otvorena pozicija: Administrativni asistent

Zadaci i odgovornosti:
  • vođenje administrativnih evidencija i briga o urednoj poslovnoj dokumentaciji
  • održavanje i ažuriranje digitalne i fizičke arhive poslovne dokumentacije
  • održavanje i redovna nadopuna internih tablica, kalendara i baza podataka
  • pružanje administrativne podrške upravi i ostalim timovima te pomoć u svakodnevnoj organizaciji poslovnih procesa i administrativnih aktivnosti
  • priprema internih izvještaja, dopisa i drugih službenih dokumenata
  • vođenje evidencije o projektima, rokovima i ključnim zadacima te pružanje administrativne podrške projektnim timovima
  • komunikacija s državnim i ostalim institucijama te vanjskim suradnicima
  • distribucija dolazne i odlazne poslovne pošte
  • briga o urednom funkcioniranju uredskog prostora
  • obavljanje drugih administrativnih poslova po potrebi
Uvjeti:
  • VŠS/VSS iz područja ekonomije, uprave ili društvenih i humanističkih znanosti
  • iskustvo na istim ili sličnim poslovima 
  • vrlo dobro poznavanje MS Office alata (Word, Excel, Outlook)
  • odgovornost prema radu i sposobnost samostalnog obavljanja zadataka
  • proaktivnost, komunikativnost i razvijene organizacijske vještine

Želiš li se pridružiti našem rastućem timu? Pošalji nam motivacijsko pismo i CV na posao@creaticon.hr.