Plaćanje i dostava

PLAĆANJE ROBE

Kupac se obvezuje naručene proizvode s troškovima dostave platiti prodavatelju, trgovačkom društvu Creaticon d.o.o. jednim od sljedećih načina plaćanja:

  • Pouzećem – u gotovini
  • Virmanski – općom uplatnicom ili Internet bankarstvom
  • American Express® jednokratno
  • Erste Card Club Diners® jednokratno 
  • Erste Card Club Mastercard®, Visa i Maestro® jednokratno
  • Visa, Visa Premium i Maestro® Privredne Banke Zagreb jednokratno 

Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku primitka plaćanja.

Plaćate li gotovinom, svoju ćete narudžbu platiti točnim iznosom i u gotovini djelatniku kurirske službe prilikom preuzimanja robe. Kurir nudi plaćanje pouzećem kao dodatnu uslugu te se stoga i dodatno naplaćuje.

Plaćate li virmanski, nakon kreiranja Vaše narudžbe, na Vaš mail stići će svi potrebni podaci za ispunjavanje naloga za prijenos (opće uplatnice). Vaša narudžba rezervira artikle i količinu. Uobičajeni model plaćanja je 01 (plaćanje po računu), ali neke banke imaju svoje oznake. Možete ostaviti i bez broja modela, ali najbolje je kontaktirati Vašu banku ukoliko nalog prijavljuje grešku. U poziv na broj svakako upišite broj narudžbe (koji ste dobili na mail sa potvrdom Vaše narudžbe).

Taj broj služi za brže povezivanje vaše uplate sa narudžbom. Uobičajeno vrijeme za potvrdu transakcija između banaka je maksimalno 48 sati. Skintegra.hr čuva rezervaciju 3 dana. Rezervacija se može i produžiti na Vaš zahtjev, ako kontaktirate administratora na info@skintegra.hr. Roba se isporučuje nakon što je iznos prebačen na žiro račun.

Plaćate li kreditnom karticom, vaše podatke štiti sustav CorvusPay. Više pročitajte na stranici Privatnost i sigurnost.

DOSTAVA

Standardna dostava u Hrvatskoj

  • DPD ili GLS dostava od ponedjeljka do petka
  • Praćena dostava
  • 3€ (BESPLATNO za narudžbe iznad 40€)

Međunarodna standardna i prioritetna dostava moguća preko webshopa www.skintegra.com

    Izuzev pretprodaje, većina proizvoda se u regularnoj prodaji šalje u roku od 2 do 3 radna dana i dostavlja u roku 1-2 radna dana od slanja za većinu destinacija u Hrvatskoj (za otoke i manja mjesta, pošiljke se dostavljaju prema rasporedu DPD-a i GLS-a).

    U pravilu se zaprimljene narudžbe obrađuju slijedeći radni dan (od ponedjeljka do petka) i kupcu (primatelju pošiljke) šalju u roku 24 sata. Izuzetak su akcijski i sezonski periodi kada zbog povećanog broja narudžbi priprema pošiljki može iznimno potrajati duže od 24 sata.

     

    Nakon narudžbe primit ćete:

    • potvrdu narudžbe putem emaila, u roku od nekoliko minuta od potvrde narudžbe
    • obavijest da je narudžba poslana DPD-om ili GLS-om putem emaila s brojem pošiljke, najčešće u roku 1 radnog dana od potvrde narudžbe (izuzv perioda pretprodaje kad je očekivano vrijeme dostave duže)
    • najavu da Vam pošiljka stiže sutra na adresu, SMS-om od DPD-a ili GLS-a ako ste ostavili broj mobitela

    Pošiljku možete pratiti putem DPD Live-Tracking ili GLS Praćenje paketa.

    Ako je sadržaj pošiljke oštećen ili na bilo koji drugi način ne odgovara kupljenom, kontaktirajte nas putem emaila na info@skintegra.hr bez odgode.